Vi indledte vores samarbejde med Mundas Rens i marts 2018. De spurgte, om vi kunne hjælpe med at vækste deres online kundeflow. Efter en del dialog frem og tilbage fik vi lagt en strategi. Men først skulle der en komplet ny hjemmeside til.
Hjemmesiden skulle først og fremmest have et bedre og mere brugervenligt design. Dernæst en bedre intern linkstruktur, bedre navigation, og sidst men ikke mindst et brugersystem hvor kunderne skulle oprette en bruger. Derved kunne vi løbende samle en masse data om kunderne, samtidig med vi fik brandvarme leads, der løbende kunne udsendes nyhedsbreve til - for det var jo ikke sikkert, at de ville foretage en bestilling blot fordi de havde oprettet en bruger. Men de var nu inde i systemet.
Derved opbyggede vi vores egen direkte salgskanal
Det næste vi forbedrede, var sammenspillet mellem hjemmesiden og deres Google Ads annoncer. Problemet var, at alle annoncerne linkede til én side - som var forsiden. Eftersom Mundas Rens er et renseri, der dækker hele Storkøbenhavn lavede vi unikke undersider for alle områder. Derudover lavede vi unikke undersider for alle de services de tilbød.
Dvs hvis folk nu søger på "renseri nørrebro", lander de på en tilsvarende underside med den overskrift + områdespecifikt tekst.
Multiplicerer dette med ca. 50 områder, og du får et giftigt setup.
Derudover lavede vi unikke undersider for "Rens af jakke", "rens af brudekjole", "rens af gardin", og ja - mange flere.
Grafen viser udviklingen i antal bestillinger siden vi startede vores samarbejde, og jeg tænker umiddelbart, at jeg ikke behøver sige mere?
Klik ind og ses deres online renseri. I bunden af deres side (i footeren) kan du se alle de undersider vi har fået sat op, og som hver dag genererer gratis klik.